رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

و بازگشتی مجدد

1391/12/26 8:58
نویسنده : مادر مریم
562 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام دوستان عزیزم

من بازگشتم ، بودم جایی نرفته بودم اما حس و حالی برای بروزرسانی وبلاگ دختر نبود .

خیلی بی حوصله و کسالت با ر و با حجم بالای کار در این 4 ماه گذشته فرصتی برای وبلاگ رایا نبود .

امیدوارم دیگه این اتفاق نیفته دوستان عزیز .

دخترم خیلی خانوم شده و کلی حرفهای جدید یاد گرفته که از حوصله وبلاگ خارجه :

برای مثال : دخترم عاشق کل برندها ، بانک ها ، محصولات لبنی و غذایی با ذکر نام است .

تمام بانک هارو تز روی نوشتاری و علامت بانک می شناسه ( سپر ، مترادف است با بانک سپه  )

3 تا سوره قرآن (سوره کوثر ، سوره توحید ، سوره حمد ) ، دعای فرج ، صلوات و ... مسائل دینی ( نماز و اذان ، توجه به اینکه من موهام بیرون نباشه و خودش هر طوری باشه اشکالی نداره  ) رو کاملاً واقفه . 

عاشق اخبار ، شبکه قرآن و شبکه دو سیماست .

از اخبار ساعت 7 شبکه یک می ترسه و عاشق 30 : 20 .

عاشق برنامه عمو پورنگ و خاله شادونه است و تمام شعرها رو حفظه .

جدیداً آهنگ مورد علاقه رایا آهنگ نابرده رنج احسان خواجه امیریه و برنامه مورد علاقه برنامه کات 15 شبکه نمایش ( ساختمان پزشکان با اسم جایگزین از طرف رایا به عنوان تقصیر منه یا خانم شیرزاد  ) .

توی این چند ماه هم تا دلتون بخواد خانوادگی مریض شدیم و هنوز هم نهضت بیماری ادامه داره .  

ناگفته نمونه که در این چند وقت دخترم خیلی جنگجو شده و هر روز مهدکودک از دست رایا 1 یا 2 تلفات رو داره که هرروز من باید احساس شرمندگی خودم رو به کل مادرهای مهدکودک عرض کنم .

بازهم از مادرهایی که بچه های دلبندشون از دست رایا قصر در نرفتن معذرت می خوام .

دخترم بیش از حد بابایی شده و کافیه که بابا هومن پاش رو از در خونه ، در اتاق ، در ماشین بذار اون طرف تر ، کل تهران خبردار می شن که چه اتفاقی افتاده و من در این محدوده حکم هیچی رو دارم و ..... .

و نکته مهمی که ما رو از وبلاگ رایا خیلی عقب انداخت اینه که خانواده ما به یک خانواده 4 نفره تبدیل شد و یک اتفاق بزرگ در زندگی ما رخ داد و فرزند دومی از نوعی غیر از رایا قراره که به ما اضافه بشه که تمام زندگی ما رو در این 4 ماه تحت تاثیر قرار داده .

جمله های بامزه و جدید دخترم : 

بخور آفرین دختر نازم خوشمزه است نوش جانت . ( به من می گه و وقتی باباش مورد خطابه دختر نازم تبدیل می شه به بابانوشی ( لفظ رایا به جای بابا هومن ) )

خاک توسرم ( بر گرفته از تبلیغ پودر سپید ) ، خدا مرگم بده ( بر گرته از صحبتهای خانوادگی
) بعد پشت بند هر کدوم می گه خدا نکنه .

مادر بی حوصله ، عصبی ، بد غذا و ... ودر کل غیر قابل تحمل  در این چند ماه من بودم عذر من رو به خاطر بی توجهی بپذیرید .

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مانی محیا
23 تیر 92 10:13
سلام عزیزم نی نی رهام پس کجاست عکسشو بذار خاله. به مبارکی و سلامتی