رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

و بازگشت

1393/6/15 11:12
نویسنده : مادر مریم
603 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام به دوستان عزیز

ما پس از یک غیبت طولانی امروز یه سری به وبلاگ دختر گلیمون زدیم و داریم یه تغییرات کوچیکی اعمال می کنیم

حق دارید خیلی تنبل شدم اما خیلی سخته با دوتا وروجک اونم پشت سرهم دیگه وقتی برای وبلاگ باقی نمی مونه .

حالا یه مقدار سرم خلوت شده و امیدوارم بتونم هراز چند گاهی سری بزنم و مادر بودن خودم رو نشون بدم

دخترم یه پارچه خانوم شده ، خیلی مراقب داداششه و خیلی دوستش داره

در چند نوبت موهاشو کوتاه کردم و کلی هم خوشمزه شده و من هم خیلی دوستشون دارم

و حالایه چند تا عکس که سال پیش ازشون گرفتم 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدف
10 اسفند 93 13:27
جیگر را خشگله. داداششوووووو مرسی خاله سمانه خوشگلی از خود شماست و دخترتون