رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

بازدید از فرهنگسرای اشراق و پارک قیطریه

1393/6/15 12:16
نویسنده : مادر مریم
693 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه  12/6/93

کل خانواده رفتیم فرهنگسرای اشراق کلی بدوبدو کردیم و دخترم رفت رادیو کودک شروع کرد به شعر خوندن همه بچه هایی که می رفتن شعر می خوندن اصلاً صداشون در نمی اومد ولی رایا اینقدر بلند شعر می خوند که توی کل فرهنگسرا صداش پیچیده بود و طبق معمول همیشه یه ذرت مکزیکی خرید و اشتراکی با رهام گلی خورد .

راضی نمی شد که بیاد خونه و می گفت که دائم توی شهر بگردیم

روز بعدش هم رفت خونه مادر بزرگش و برای اولین بار شب رو بدون من و باباش تنها پیش مامانی موند و فکر می کنم چون اونا خیلی دوستش دارن کلی بهش خوش گذشته البته آریو ( پسر عمه رایا ) خونه مامانی بود و فکر کنم دلیل موندش خونه مامانی به آریو هم مربوط می شد .

روز جمعه هم رفتیم پارک قیطریه بازارچه خیریه دانش آموختگان مدرسه شریف و کلی غذاهای خوش مزه دیدیم و جاتون خالی خریدیم و خوردیم .

شب که رفتیم آریو رو برسونیم خونه رایا نمی اومد و می گفت من اینجا می مونم فکر کنم خیلی بهش بدون ما خوش می گذره .

می گفت من  اینجا می مونم ندا جون فردا من و می بره مهد کودک

بیا این همه زحمت بکش دختر بزرگ کن ...... 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)