رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

رایا و عکسهای جدید

1390/9/29 9:06
نویسنده : مادر مریم
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای وبلاگی

من و بابا هومن و مادر مریم برای عزاداری تاسوعا و عاشورا رفتیم زنجان من یه گوسفند نذر داشتم که ادا کردم اما عکسهام موبایلی وقتی مادر مریم آماده کرد در وبلاگم قرار می ده

دیروز رفتیم خونه عمه ندا و عمع جون 2 تا عنک خوشگل به من هدیه داد که خیلی دوستشون دارم دست عمه ندا درد نکنه

اما عکسهای جدید

محرم

محرم

محرم

محرم

محرم

 

niniweblog.com

 

محرم 90

محرم 90

 

niniweblog.com

 

اولین مقنعه

اولین مقنعه

خونمون

خونمون

خونمون

خونمون

 

niniweblog.com

 

آذر ماه 90

آذر 90

آذر 90

آذر 90

آذر 90

آذر 90

آذر 90

آذر 90

مرسی عکسهای من رو دیدید

تا عکسهای بعدی بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
20 آذر 90 10:22
سلام رایا عزیز . خیلی خیلی تو عکس ها ناناز شدی . امیدوارم همیشه خوش باشی . مامانش به وب دخمل منم بیاید خوشحال میشم .
مامان مهديس
22 آذر 90 10:05
الهيييييييي كه تو چقدر ناز شدي. چه قدر هم روسري بهت مياد. رايا جون ما خيلي دوست داريم. بوووووووووووس
مامان محیا
23 آذر 90 10:35
دست عمه درد نکنه رایا گلی