رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

کلمات جدید رایا

1391/1/23 8:28
نویسنده : مادر مریم
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان وبلاگی

دختر من هر روز یه تغیر جدید توی کلماتش داره از روز پنج شنبه مورخ 8/10/90 همزمان با تولد مادری مهری ( مادر بزرگ مادری ) رایا یاد گرفته بگه :

جیلا ( ژیلا) که اسم زندایی کوچک رایاست .

نانا ( مخفف اسم نادیا که اسم عمه کوچک رایاست ) .

سرعت راه رفتن دخترم کلی بیشتر شده و دیگه شبیه به دویدنه خیلی باحاله وقت که دخترم تالاپی زمن می خوره و می خنده .

اوضاع و احوالش بهتره و کمتر سرفه می زنه .

روز جمعه ( مورخ 9/10/90 ) هم تولد النا دختر خاله رایا بود که در اسرع وقت یک عکس خوشگل از این شیطون خاله می ذارم که رفته توی چهار سالگی و تولدش مبارک . 

النا خاله جون امیدوارم زیر سایه مامان و بابا 120 ساله شی دوست دارم و از راه دور می بوسمت .  هوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
17 دی 90 5:09
سلام مامان مریم جونم و باری دیگر پیغام میگذارم برایت به امید اینکه اینبار بخوانی و اگر وقت داشتی چند کلمه ای برایم بنویسی و از حال خود و دختر گلت ما را با خبر بفرمایید امیدوارم خوب خوب باشی ، رایا گلی این الهه آسمونی من چطوره؟ کلی دلم براتون تنگ شده...از راه دور جفتتون رو میبوسم هوارتااااااا وبلاگ این فنچ رو هم گاهی چک می کنم...عالی مادر مریم ...امیدوارم همواره کلی خاطرات خوب درش ثبت کنی ا امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشینا بهترینها رو براتون آرزو می کنم الهام