رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

و دوباره بیماری

1391/3/23 11:40
نویسنده : مادر مریم
245 بازدید
اشتراک گذاری

خدا کنه که مریضی از همه نی نی کوچولوها دور باشه ولی دوباره مریضی نمی دونم از کجا سردرآورد که یک هفته دختر مارودرگیر کرد .

اواخرهفته دوم خرداد ماه ( رو چهارشنبه 10/3/91 ) که خونه رفتیم رایا مریض شد و کلی مریض بود ، اصلاً غذا نمی خورد و کلی لاغر و نحیف شده بود بعدش هم من مریض شدم و کل هفته خونه بودیم ولی خدارو شکر رایا حالش خوب شد ، من هم کمی بهترم .  

زمستون که تموم می شه میگیم مریضی تموم شد ولی انگار مریضی تمومی نداره و حالا حالاها ادامه داره .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدف
30 خرداد 91 9:40
نگران نباش. عوضش سال به سال کمتر مریض میشن. مثلا" صدف امسال نسبت به سال قبل خیلی کمتر مریض شد. یا خودم سالهاست که مریض نشدم. یعنی م پیر شدم
الينا گلينا
1 مرداد 91 10:11
خدا بد نده عزيزم اميدوارم ديگه مريض نشيد


مرسی خاله جون امیدوارم الینا هم همیشه حالش خوب باشه
مامان صدف
2 مرداد 91 11:32
کجایی دختر؟ ما هی میایم سر میزنیم ولی خبری نیست.


با دست پر برگشتیم خاله جون ما که مثل شما فعال نیستیم خیر سرمون
مامان صدف
8 مهر 91 12:51
رایا گلی، قربونت برم با ته دیگ یا بی ته دیگ؟


ما هم قربون شما بریم هم با ته دیگ هم بی ته دیگ خاله جون