رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

بارون اومد

1390/8/4 8:21
نویسنده : مادر مریم
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای وبلاگی

مطمئنم امروز اکثر دوستای رایا بارون زیبایی رو دیدن که به قول بچگی هامون جر جر از آسمون می ریخت پشت خونه هاجر . امروز رایا اولین بارون زندگی اش رو تجربه کرد . توی 11 ماه گذشته رایا توی هیچ روز بارونی یا برفی از خونه بیرون نیومده بود و اگر هم خدا قسمت می کرد و بابا هومن راضی می شد که جایی بریم اون هم آخر هفته ، اگر هوا خوب باشه ؛ سرد نباشه ، گرم نباشه ، باد نباشه و ... با ماشین از پارکینگ خونه به پارکینگ خونه بابایی بهمن .ولی امروز اولین تجربه فصل سرد بدست اومد و رایا موفق شد قطرات بارون رو روی لپ لاغرش ببینه و دخترم کلی ذوق کرد . از ترس اینکه رایا سرما نخوره کلی لباس تنش می کنم ، دخترم شبیه به آدم آهنی ها شده خیلی بامزه دستاشو تکون می ده .توی این ماه تولد رایاست و من از حالا کلی استرس دارم شما دوستای وبلاگی به من بخندید که برای تولد یک سالگی اینقدر استرس دارم .

برای دخترم  رایا :

عزیزم به اندازه زمین و آسمون و کهکشان دوست دارم. امیدوارم امروز روز خوبی داشته باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانای
11 آبان 90 10:18
خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید