رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

عکسهای آتلیه رایا

1390/9/29 9:22
نویسنده : مادر مریم
1,574 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستهای وبلاگی

امروز عکسهای آتلیه رایا رو گذاشتم

یه خبر روز یک شنبه مورخ 22/8/90 رایا تونست به اندازه 30 تا شماره بدون کمک من و باباش روی پاهاش وایسه اینم یه خبر خوب برای دوستای وبلگی

امروز دوشنبه مورخ 23/8/90 در مهدکودک فرشتگان جشن تولد همه بچه هایی که توی آبان و یا آذر دنیا اومدن

انشاءاله تولد همشون مبارک باشه

 

زندگی مادر مریم

رایا و شترش

 

دختر شیک

 

رایا جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاس
23 آبان 90 8:55
سلاااااااااام عیدتون مبارک مامان یاس از بابا حسن عیدی گرفته شما هم میخواین عیدی بگیرین بیاین بردارین عیدیتونو زودباشین تموم میشه ها!!!
مامان نوژا
23 آبان 90 9:25
خیلی عکسهای رایا کوچولو ناز شده .هزار تا بوسبه ما هم سر بزنید
مامان پریا
23 آبان 90 13:55
ای جان چه دختر خانوم نازی .
مامان آبتین
23 آبان 90 13:56
تولد فسقلیت خیلی مبارک باشه چون مامانا تولد یکسالگی بچه هاشون یه حال و هوای دیگه ای دارند. کوچولوها یه کم بزرگتر شدند و از اون سختی هاشون دراومدند. یا به عبارتی از آب و گل دراومدند. از وبلاگ زنبور کوچولوی من هم دیدن بفرمائیدو نظر بدهید
ندا
27 آبان 90 20:01
دختر قشنگم شاهزاده زیبا دیروز خیلی خوش گذشت تولدت مبارک باشه زندگیم خیلی دوست دارم زودتر بزرگ شو بیا خونمون گریه کن ما هم به زور نگهت میداریم.شب بغت خودم بخواب.میبوسمت
مامان دانیال
28 آبان 90 11:10
رایا خانم تولدت مباک عزیزم. دست مامان مریم درد نکنه که این عکسای خوشگل رو برات گذاشته تو وبسایت. دوست
ندا
11 آذر 90 21:54
دلم برات یذره شده عزیز دلم.دختر قشنگم.خانوم.میبوسمت زیبای من.1شنبه میخای واکسن بزنی جیگرم؟؟دوست دارم