رایا کاوهرایا کاوه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

رایا الهه آسمانی

دخترم شیطون شده

1390/10/12 7:57
نویسنده : مادر مریم
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان وبلاگی

خبر جدید اینکه رایا دیروز چند تا کار بد کرده و ضمناً کلمات جدید یاد گرفته و اما :

رایا خیلی محبتش قلمبه شده و وقی می خواسته خاله سهیلا جونش رو ( مربی مهد ) ببوسه ، لب خاله رو یه گاز حسابی گرفته .

فکر کنم به خاطر این شاهکارش حسابی دعواش کرده باشن خدا می دونه ما که نفهمیدم

این تازه یک گوشه از هنر نمایی دخترم بوده

تازه بعدش تبعید شده به تخت که اونجا هم دست آویسا رو گاز گرفته

و بعد امروز که در کنار خودم بود دست الینا رو گاز گرفت کلی از الینا و آویسا و خاله سهیلا معذرت خواهی کردیم

حالا سر و ته گریه الینا با یه پسته بند اومد ولی کلی حالا باید از خجالت دوستان بیرون بیایم

طفلک مامان آویسا گفت بچه هستند دیگه ( آخه بنده خدا چی بگه کار که از کار گذشته بود )

امیدوارم دیگه این اتفاق نیفته

دخترم هنوز به کلاس بالاتر نرفته کلی به دوستاش محبتش را اعلام کرده که یادشون نره رایایی هست حتی اگه توی کلاس نو پای یک باشه .  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
12 دی 90 14:31
سلام خانوم گلی عجب دختر گلت وروجک شده، از طرف من ببوسش شیطونک راستی چرا ما رو لینک نکردی. می دونم که یادت رفته آفرین شروع کن.
مامان پارسا
25 دی 90 11:51
عیب نداره توی این دوره زمونه بچه باید زرنگ باشه. رایا جون پارسا تو رو لینک کرده تو دوست نداری پارسا رو لینک کنی؟
مامان صدف
26 دی 90 12:35
اگه مامان صدف بودی میخواستی چی کار کنی. من بد بخت هر روز شرمنده تر از دیروز
مامان پارسا
28 دی 90 11:14
مطلبی از طرف رایا کوچولو مامانی ببخشید ها ولی خیلی خیلی بی ذوق تشریف دارین که به وبلاگ من دیر به دیر سر می زنی و مطلب می ذاری